Δικαίωση χαρακτήρισαν το δεύτερο σερί πρωτάθλημα Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος. «Επιτέλους παίρνουμε αυτά που αξίζαμε. Έρχονται καλύτερα», η υπόσχεσή τους.
Oι ισχυροί άνδρες του Ολυμπιακού μίλησαν στην κάμερα του Olympiacos BC TV:
http://www.filathlos.gr/olympiakos/247039-aggelopoyloi-einai-mia-dikaiose
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.