Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Αγγελόπουλοι: «Είναι μία δικαίωση»

Αγγελόπουλοι
Δικαίωση χαρακτήρισαν το δεύτερο σερί πρωτάθλημα Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος. «Επιτέλους παίρνουμε αυτά που αξίζαμε. Έρχονται καλύτερα», η υπόσχεσή τους. 
Oι ισχυροί άνδρες του Ολυμπιακού μίλησαν στην κάμερα του Olympiacos BC TV:




http://www.filathlos.gr/olympiakos/247039-aggelopoyloi-einai-mia-dikaiose

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.