Ο Βάργκας σέρβιρε, οι Μάνταλος (38') και Τζιμπούρ (51') εκτέλεσαν και η ΑΕΚ νίκησε 2-1 τον Ολυμπιακό στο παγωμένο ΟΑΚΑ, κατακτώντας το Κύπελλο.
Το Κύπελλο Ελλάδας για 15η φορά στην ιστορία της πανηγύρισε η Ενωση του Στέλιου Μανωλά.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.