Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ: Αύριο Τετάρτη 12.00 με 16.00 μ.μ.

ηλεκτρικος
Στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 16.00 θα πραγματοποιήσουν αύριο Τετάρτη οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
Τη στάση εργασίας εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζόμενων Ηλεκτροδηγών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς (Γραμμή 1) (ΣΕΗΗΣΑΠ), προκειμένου να πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.