Στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 16.00 θα πραγματοποιήσουν αύριο Τετάρτη οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.
Τη στάση εργασίας εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζόμενων Ηλεκτροδηγών Σιδηροδρόμων Αθηνών-Πειραιώς (Γραμμή 1) (ΣΕΗΗΣΑΠ), προκειμένου να πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.