Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Απίστευτη εικόνα από δορυφόρο...!

Κόβει την ανάσα η φωτογραφία της Νέας Υόρκης από το διάστημα. Τα φώτα της μητρόπολης του κόσμου φαίνονται ολοκάθαρα σε αυτή την συγκλονιστική φωτογραφία...
που τράβηξε η NASA από τον διεθνή Διαστημικό Σταθμό. 

Αν και 240 μίλια πάνω από την Γη, διακρίνονται ολοκάθαρα τα φώτα των πόλεων της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ. Από την άκρη δεξιά φαίνεται η Νέα Υόρκη και το Λονγκ Άιλαντ και ακολουθούν τα φώτα της Φιλαδέλφειας, της Βαλτιμόρης, της Ουάσινγκτον, του Ριτσμοντ και η φωτεινή γραμμή καταλήγει στην παραλία της Βιρτζίνια.






http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/03/blog-post_9046.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.