Ο Νίκο Ρόζμπεργκ ήταν για δεύτερη σερί εβδομάδα ο νικητής στη Formula 1, αυτή τη φορά στο Μπαχρέιν.
Ο Λούις Χάμιλτον κατάφερε για ένα ακόμα Γκραντ Πρι να έχει κακή εκκίνηση, καθώς συγκρούστηκε με τον Βάλτερι Μπότας και υποχώρησε στην τρίτη θέση.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Φεράρι του Κίμι Ραϊκόνεν και όχι του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος δεν πρόλαβε να αγωνιστεί καν λόγω μηχανικής βλάβης.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/phormoyla-ena/221781-sarosan-mersentes-kai-rozmpergk
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.