Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Πρόσφυγας καταγγέλλει ότι Σκοπιανοί τον έκαψαν στο πρόσωπο και τον ξυλοκόπησαν



Ξυλοδαρμό από τις αρχές των Σκοπίων κατήγγειλε Αφγανός ο οποίος προσπάθησε, μαζί με την οικογένειά του... χθες το απόγευμα, να μπει στη γειτονική χώρα, διασχίζοντας έναν χείμαρρο κοντά στο χωριό Χαμηλό.

«Είχαμε ανάψει φωτιά μαζί με την οικογένειά μου και όταν μας πλησίασαν αστυνομικοί  των Σκοπίων ζητώντας μας να φύγουμε, με έκαψαν στο πρόσωπο με ένα ξύλο και με χτύπησαν», είπε χαρακτηριστικά.

Στο μεταξύ, η κατάσταση στον καταυλισμό είναι απελπιστική, με χιλιάδες πρόσφυγες να ζουν μέσα στις λάσπες και να προσπαθούν, με όποιο τρόπο μπορούν, να προστατευθούν από τη συνεχιζόμενη βροχόπτωση.


Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/03/blog-post_5232.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.