Η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε τις τελευταίες μέρες στη Νέα Υόρκη, μαζί με τον αγαπημένο της συνεργάτη, Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και συνδύασαν τη δουλειά με τη διασκέδαση!
Ωστόσο, στην επιστροφή δεν έλειψαν τα απρόοπτα με την παρουσιάστρια και τον κριτικό κινηματογράφου να χάνουν την πτήση τους!
Έτσι, όπως έγραψε η Ελένη στο instagram, ανεβάζοντας και δύο φωτογραφίες, αύριο θα είναι και πάλι στην εκπομπή της, αν δεν προκύψει κάτι άλλο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.