Η Γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού έκανε την ανατροπή κερδίζοντας με 3-2 σετ τον ΠΑΟ και πήρε την πρόκριση για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μπορεί να βρέθηκαν πίσω στο σκορ με 2-1 σετ, ωστόσο οι «ερυθρόλευκες» έδειξαν για άλλη μία φορά φέτος πως είναι ανίκητες φτάνοντας στη ανατροπή και τη νίκη επί του ΠΑΟ.
Πλέον οι παίκτριες του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς θα έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν το 6ο Κύπελλο της ιστορίας του, διατηρώντας έτσι την ομάδα στην κορυφή της Ελλάδας.
Τα σετ: 18-25, 25-20, 25-23, 19-25, 7-15
http://www.redder.gr/sport/voley/53222/karfosan-ton-pelati-kai-tora-koypa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.