Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Έρχεται κοινή ανακοίνωση από Μελισσανίδη, Αλαφούζο, Σαββίδη!

koinhhhhh
Η συνάντηση, των Μελισσανίδη, Αλαφούζου και Σαββίδη (που συμμετείχε σε αυτή μέσω τηλεδιάσκεψης) και στην οποία έδωσε το «παρών» ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Λούμπος Μίχελ, ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 7 το απόγευμα. Στη συνάντηση, δε, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του κ. Μελισσανίδη στον Πειραιά, βρέθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες και πρώην διαιτητές και παράγοντες της ΕΠΟ, και το θέμα συζήτησης ήταν, φυσικά, το μέλλον του πολύπαθου ελληνικού ποδοσφαίρου και οι κινήσεις που θα κάνουν από κοινού, αφού η κατάσταση, πια, μετά και τα γεγονότα της τελευταίας εβδομάδας έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Σύμφωνα με πληροφορίες έπεσε στο τραπέζι πρόταση αποχώρησης από το πρωτάθλημα ενδεχόμενο που απέρριψε η ΑΕΚ. Δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα αν την πρόταση την έκανε ο Παναθηναϊκός ή ο ΠΑΟΚ.
Συζητήθηκε διεξοδικά το τι κινήσεις θα γίνουν για να ασκηθεί πίεση προς τον Κοντονή ώστε να πάρει αποφάσεις σχετικά με την ΕΠΟ.
Είναι δεδομένο ότι οι τρεις ομάδες στέκονται απέναντι στη σημερινή διοίκηση της ΕΠΟ και θεωρούν ότι θα πρέπει να φύγει άμεσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.