Η διαχείριση του Προσφυγικού, και η γενικότερη “προβληματική” λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στέκεται αφορμή για ένα σκληρό κείμενο του Μιχάλη Ιγνατίου, στο “Έθνος της Κυριακής”.
Ο γνωστός δημοσιογράφος τονίζει μεταξύ άλλων τα εξής:
“Ευρώπη… Ποιά Ευρώπη θα μπορούσαμε να αναρωτηθούμε, παραφράζοντας τη γνωστή διαφήμιση. Και η αλήθεια είναι πικρή και άκρως ενοχλητική. Η Ευρωπαϊκή Ένωση του τίποτα αναλώνεται σε τι νομίζετε; Στην πίεση (και την καταπίεση) που ασκεί στα δικά της κράτη-μέλη, αντί να τα στηρίζει και να τα υποστηρίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.