Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Μπάσκετ- Κύπελλο γυναικών: Σήκωσε το πρώτο ο Ολυμπιακός!


Σήκωσε το πρώτο ο Ολυμπιακός!Το πρώτο κύπελλο της ιστορίας του κατέκτησε ο Ολυμπιακός μετά τη νίκη του με 63-60 στον τελικό της διοργάνωσης απέναντι στον “αιώνιο” αντίπαλο Παναθηναϊκό.

Καθοριστική για την εξέλιξη του αγώνα ήταν η τρίτη περίοδος, εκεί όπου οι “ερυθρόλευκες” έτρεξαν επί μέρους σκορ 23-10 και κατάφεραν όχι μόνο να επιστρέψουν στη διεκδίκηση της νίκης αλλά να πάρουν και προβάδισμα με +5 (48-43).




Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/ellada/215190-sekose-to-proto-o-olympiakos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.