«Μέρα με την ημέρα που περνάει, εμπεδώνεται η πεποίθησή μου ότι, όσο πιο γρήγορα φύγει αυτή η Κυβέρνηση, τόσο το καλύτερο για τον τόπο». Την επισήμανση αυτή κάνει ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» και στη δημοσιογράφο, κυρία Κατερίνα Κατσαβού.
Αναφερόμενος στο προσφυγικό – μεταναστευτικό ζήτημα, ο κ. Μητσοτάκης τονίζει ότι, «η Νέα Δημοκρατία επέλεξε να κάνει τα πάντα για τη διαμόρφωση εθνικής στρατηγικής στο προσφυγικό, διότι είναι πράγματι ένα κρίσιμο θέμα με εθνικές διαστάσεις. Αυτό ήταν και το νόημα της επιμονής μας για τη Σύσκεψη των Πολιτικών Αρχηγών στις 4 Μαρτίου, πριν τη Σύνοδο κορυφής της Ε.Ε. Η Νέα Δημοκρατία καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να μειώσει τη ζημιά, να προβάλει και να υποστηρίζει τα δίκαια αιτήματα της Ελλάδας».
Επιπλέον, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνει, για το θέμα, ότι «στη λάσπη της Ειδομένης βούλιαξε ο ψεύτικος ανθρωπισμός του κ. Τσίπρα. Τέτοιος ανθρωπισμός να μας λείπει. Δεν έχει σχέση με την αξιοπρέπεια και την πηγαία αλληλεγγύη του ελληνικού λαού».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/κ-μητσοτάκης-όσο-πιο-γρήγορα-φύγει-η/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.