Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Ήττα στην Σερβία για τον Παναθηναϊκό

Κλώτσησε τη μεγάλη ευκαιρία!










Ο Παναθηναϊκός έκανε φοβερό πρώτο ημίχρονο, αλλά μία καταστροφική Γ’ περίοδο και τελικά έχασε σε ματς θρίλερ από τον Ερ. Αστέρα με 69-67. Φοβερός Γουίλιαμς.

Ένα μεγάλο βήμα για την κατάληψη της δεύτερης θέσης στον Όμιλο ήθελε να κάνει ο Παναθηναϊκός στην Σερβία, όμως παρά την εξαιρετική του εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο, ακολούθησε ένα καταστροφικό τρίτο δεκάλεπτο και έτσι ήρθε η ήττα με 69-67.

Οι Πράσινοι έπαιξαν τρομερή άμυνα για 20 λεπτά, όμως στο τρίτο δεκάλεπτο… τα έχασαν και παρά τα όσα απίστευτα έκανε ο Γουίλιαμς στο φινάλε, δεν μπόρεσαν να πάρουν τη νίκη, αν και μείωσαν σε 64-63, 39'34' πριν το τέλος!

Την επόμενη αγωνιστική ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Κούμπαν του Γιώργου Μπαρτζώκα στο ΟΑΚΑ και πλέον θέλει μόνο νίκη για να μην μπει σε νέες περιπέτειες, αφού νωρίτερα η Εφές νίκησε την Νταρουσάφακα.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/330067/klotsise-ti-megali-eykairia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.