Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε σε σταθμό λεωφορείων πριν λίγη ώρα στο Ντιγιαρμπακίρ της Τουρκίας...
Η έκρηξη πραγματοποιήθηκε σε ένα θωρακισμένο όχημα, που περνούσε εκείνη την ώρα από το σταθμό των λεωφορείων.
Σύμφωνα με το Haberturk, τουλάχιστον 3 άνθρωποι έχασαν τη ζώη τους, ενώ όπως μεταδίδει το DHA 14 φέρεται να έχουν τραυματιστεί.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/03/photovideo_31.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.