Με επιστολή της η ΠΑΕ Ηρακλής ζητά από τον Υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή, με αφορμή τον ορισμό του αγώνα με τον Ολυμπιακό την Τετάρτη (6/4), να οριστεί νέα ημερομηνία για το παιχνίδι.
Η επιστολή της ΠΑΕ Ηρακλής είναι η εξής:
«Μετά την χθεσινή απόφαση της Σούπερ Λιγκ να προγραμματίσει τον αγώνα της 6ης Μαρτίου 2016 με τον Ολυμπιακό, που αναβλήθηκε με απόφαση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού για την Τετάρτη, 6 Απριλίου, 2016, η ΠΑΕ Ηρακλής ζητά ο αγώνας να επαναπρογραμματιστεί είτε για 13 ή 24 Απριλίου, εξαιτίας των παρακάτω λόγων:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.