Ποιος είπε ότι τα παγωτά καταναλώνονται μονάχα το καλοκαίρι; Εάν τα υλικά και οι συνταγές είναι πρωτότυπα και προσεγμένα, το παγωτό γίνεται... must όλες τις εποχές! Και μάλιστα σε αρκετά light- σπιτικές εκδοχές!
Υλικά:
Δυο κουτάκια του μισού λίτρου σαντιγί με φυτικά όμως λιπαρά. Δύο κουτιά ζαχαρούχο γάλα, δυο βανίλιες.
Εκτέλεση:
Χτυπάμε σε δυνατό μίξερ την σαντιγί με τα φυτικά λιπαρά. Όταν αυτή αποκτήσει όγκο (χτύπημα γύρω στα 5 λεπτά), ρίχνουμε σιγά σιγά το ζαχαρούχο γάλα μέσα στη σαντιγί. Έπειτα, ρίχνουμε το άρωμα από τις δυο βανίλιες, χτυπάμε για λίγο ακόμα και ακολούθως τοποθετούμε μέσα σε μεγάλο μπολ το παρασκεύασμα παγωτού στην κατάψυξη.
Στη συνέχεια, μπορούμε να γαρνίρουμε με σιρόπι βύσσινο, σιρόπι σοκολάτα ή οτιδήποτε άλλο είναι της αρεσκείας σας (πχ. ξηρούς καρπούς κτλ).
Τέλος, σερβίρουμε.
Καλή σας επιτυχία!
---Η συνταγή είναι της Μ.Θηβαίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.