Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Παράταση της αποχής έως τις 16 Μαρτίου αποφάσισαν οι δικηγόροι

Την παράταση της πανελλαδικής αποχής των δικηγόρων έως και την Τετάρτη, 16 Μαρτίου, αποφάσισε η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος. Η Συντονιστική Επιτροπή των... 
δικηγόρων θα συγκλιθεί στις 15 Μαρτίου προκειμένου να εκτιμήσει τις έως τότε εξελίξεις.





Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/16_3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.