Η κυβέρνηση είναι έτοιμη να προχωρήσει σε έντιμο συμβιβασμό για το Ασφαλιστικό με το κατάλληλο μείγμα μέτρων και μεταβατική περίοδο προσαρμογής για τους αγρότες και τους ελεύθερους επαγγελματίες, που όμως δεν θα ανατρέπει…
την ουσία της μεταρρύθμισης, δηλαδή τους ενιαίους κανόνες για όλους, είναι το μήνυμα που στέλνει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης με συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής».
«Κόκκινη κλωστή για εμάς είναι να υλοποιούμε τη συμφωνία του καλοκαιριού και να ακολουθούμε το θετικό σενάριο. Λέμε όχι σε προτάσεις που συνιστούν ένα νέο πρόγραμμα με μέσα καταστροφικά όπως λέμε σε κάθε περίπτωση όχι και στις εκλογές», τονίζει ο κ. Δραγασάκης.
«Ένας νέος κύκλος περικοπών στις συντάξεις για 12η φορά τα τελευταία χρόνια πέραν του ότι θα ήταν κοινωνικά άδικο μέτρο, θα διακινδύνευε την είσοδο της ελληνικής οικονομίας σε έναν ακόμη υφεσιακό κύκλο…Τα όσα έγραψε ο κ. Τόμσεν είναι κάτι διαφορετικό. Μπορεί να διαβάσεις ότι λέει «ελάτε να σας φτιάξω ένα νέο πρόγραμμα». Και τα μέσα που εισηγείται, οριζόντιες περικοπές συντάξεων, είναι καταστροφικά. Αυτά δεν υπάρχουν στη συμφωνία», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.