Η ζημιά για τον Πάρντο, που αποχώρησε τραυματίας απο το ΟΑΚΑ στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, επιβεβαιώθηκε σήμερα απο το ιατρικό επιτελείο του Ολυμπιακού. Ο Κολομβιανός εξτρέμ έχει θλάση στην αριστερή γαστροκνημιαία με τον εκτιμώμενο χρόνο απουσίας του να είναι από τρεις εβδομάδες μέχρι ένα μήνα.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/olympiakos/199476-peripoy-ena-mena-exo-o-parnto
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.