Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Περίπου ένα μήνα έξω ο Πάρντο

ΠΑΡΝΤΟ

Η ζημιά για τον Πάρντο, που αποχώρησε τραυματίας απο το ΟΑΚΑ στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, επιβεβαιώθηκε σήμερα απο το ιατρικό επιτελείο του Ολυμπιακού. Ο Κολομβιανός εξτρέμ έχει θλάση στην αριστερή γαστροκνημιαία με τον εκτιμώμενο χρόνο απουσίας του να είναι από τρεις εβδομάδες μέχρι ένα μήνα.




Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/olympiakos/199476-peripoy-ena-mena-exo-o-parnto

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.