Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

ΑΕΚ: Άλλη μια νίκη στο ΟΑΚΑ σε ντέρμπι


Ο Βενεζουελάνος μετά τον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό "καθάρισε" με εκτέλεση φάουλ και τον Παναθηναϊκό, με την ΑΕΚ να παίρνει τη νίκη με 1-0! "Ματ" του Πογιέτ με τις αλλαγές Τζιμπούρ-Αραβίδη, ο Παναθηναϊκός είχε τις ευκαιρίες, αλλά...

Σε ένα ματς που έκλινε περισσότερο προς την ισοπαλία και ο Παναθηναϊκός είχε τις περισσότερες ευκαιρίες, η ΑΕΚ κατάφερε να το "κλέψει" με 1-0 για δύο λόγους. Πρώτον, γιατί είχε τον... άνθρωπο των ντέρμπι, Βάργκας, που με δικό του φάουλ "καθάρισε" και τον Παναθηναϊκό μετά από ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό και δεύτερον γιατί ο Στραματσόνι δεν βρήκε αντίδοτο στη διπλή αλλαγή του Πογιέτ με Αραβίδη, Τζιμπούρ και τη διαφοροποίηση της διάταξης σε 4-4-2. Η ΑΕΚ από το 60` και μετά κέρδισε μέτρα και τελικά πήρε το γκολ που ήθελε, αφήνοντας τον Παναθηναϊκό στο -7, με τους πράσινους να μην μπορούν να νικήσουν για άλλη μια φορά φέτος σε ντέρμπι...



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/328275/basilissa-sta-ntermpi-me-bargkas

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.