Με λίγο κόσμο στις εξέδρες και με πολλές αλλαγές στην 11άδα, ο Ολυμπιακός με δύο γκολ του Ισπανού μέσου (το άλλο ο Πουλίδο) νίκησε 3-0 τη Βέροια και κατέκτησε μαθηματικά και τον φετινό τίτλο!"Τον Φλεβάρη είναι ωραία, έχει κούπα στον Περαία", τραγουδούσε ο κόσμος!
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/328219/me-sfragida-foyster-43o
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.