«Η μεγάλη επιτυχία της απεργίας στις 4 του Φλεβάρη οι μεγαλειώδεις απεργιακές συγκεντρώσεις σε 76 πόλεις σε όλη την Ελλάδα έστειλαν δυνατό, καθαρό, βροντερό μήνυμα στην κυβέρνηση, την ΕΕ, το κεφάλαιο: Πάρτε πίσω το κυβερνητικό σχέδιο - λαιμητόμο για την κατεδάφιση της κοινωνικής ασφάλισης» τόνισε ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, μιλώντας χθες βράδυ στην Καλαμάτα.
Επισήμανε, ταυτόχρονα, ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ «δεν έχει λυμένα τα χέρια της για να βάλει ταφόπλακα στην κοινωνική ασφάλιση και να συνεχίσει και σ' αυτό τον τομέα τη βρώμικη δουλειά που δεν ολοκλήρωσαν οι προηγούμενοι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ούτε έχει λυμένα τα χέρια της να συνεχίσει με νέες ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις, στις ομαδικές απολύσεις και το συνδικαλιστικό νόμο, όπως προβλέπεται από το 3ο μνημόνιο που ψήφισαν όλα μαζί τα κόμματα της αστικής διαχείρισης.»
«Η μεγάλη επιτυχία της απεργίας στις 4 του Φλεβάρη, δείχνει ότι υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι του λαού μας, που λέει κάτι πρέπει να γίνει, δεν πάει άλλο» πρόσθεσε.
Τόνισε ότι στις μεγάλες απεργιακές συγκεντρώσεις συναντήθηκαν οι απεργοί εργάτες, οι άνεργοι, οι φτωχοί αγρότες των μπλόκων, οι αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες της πόλης και του χωριού, οι νέοι και οι γυναίκες των λαϊκών οικογενειών, όλοι αυτοί που ανεξαρτήτως της ψήφου τους στις εκλογές, σήμερα «βρίσκονται μαζί στην ίδια όχθη απέναντι από την κυβέρνηση, το κεφάλαιο και την εξουσία του».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.