Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Κλείνουν τα Τέμπη για 24 ώρες οι αγρότες

Κλείνουν τα Τέμπη για 24 ώρες οι αγρότες

Να προχωρήσουν σε νέο 24ωρο αποκλεισμό της κοιλάδας των Τεμπών από τις 18:00 σήμερα το απόγευμα αποφάσισαν οι αγρότες της Θεσσαλίας.
Η αστυνομία θα βρίσκεται στην περιοχή για να ρυθμίζει την κίνηση των οχημάτων από εναλλακτικές διαδρομές.
Κλειστή είναι από τις 17:00 το απόγευμα και έως τις 20:30 το βράδυ και η επαρχιακή οδός Λάρισας – Αγιάς, στο ύψος του Γερακαρίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.