Να προχωρήσουν σε νέο 24ωρο αποκλεισμό της κοιλάδας των Τεμπών από τις 18:00 σήμερα το απόγευμα αποφάσισαν οι αγρότες της Θεσσαλίας.
Η αστυνομία θα βρίσκεται στην περιοχή για να ρυθμίζει την κίνηση των οχημάτων από εναλλακτικές διαδρομές.
Κλειστή είναι από τις 17:00 το απόγευμα και έως τις 20:30 το βράδυ και η επαρχιακή οδός Λάρισας – Αγιάς, στο ύψος του Γερακαρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.