Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Πορεία διαμαρτυρίας των μεταλλωρύχων της Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη

Πορεία διαμαρτυρίας των μεταλλωρύχων της Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη
Στον Άγιο Δημήτριο συγκεντρώνονται αυτή την ώρα οι εργαζόμενοι στα Μεταλλεία Κασσάνδρας, κάτοικοι της Χαλκιδικής, που έφτασαν στη Θεσσαλονίκη για να λάβουν μέρος στο συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ.

«Μια γροθιά με τον εργατικό κόσμο της χώρας, οι μεταλλωρύχοι διεκδικούν πιο σθεναρά από ποτέ, το δικαίωμα στην εργασία και την αξιοπρέπεια στον τόπο τους», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Και συμπληρώνουν: «Αντιμέτωποι με τον κίνδυνο να χάσουν τις δουλειές τους από μέρα σε μέρα, οι εργαζόμενοι των Μεταλλείων και οι κάτοικοι της Χαλκιδικής, μετατοπίζουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τον αγώνα τους για ανοιχτά μεταλλεία, ανάπτυξη και μέλλον στην Ελλάδα».

Οι μεταλλωρύχοι διαμαρτυρήθηκαν και έξω από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στη Θεσσαλονίκη, φωνάζοντας «Έπεσε η μάσκα της αριστεράς».


thess16thess17


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.