Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Ο Ρυθμός 94.9 γίνεται... «προξενήτρα»

Ο σταθμός κάνει το «κονέ» και οι τυχεροί ακροατές το «επόμενο βήμα». Θέλουμε κι εμείς! 
Δώστε βάση, γιατί έχει ενδιαφέρον. Με μια πρωτοβουλία αλά Γεωργία Βασιλειάδου, στην κλασσική και αγαπημένη ταινία, ο Ρυθμός 94.9 προσπαθεί να βρει ταίρι στους single ακροατές του, εν όψει του Αγίου Βαλεντίνου. Μόνο που τις περίφημες στάμνες που έπεφταν από το μπαλκόνι τις αντικατέστησαν με θέσεις σε κέντρο διασκέδασης.                              Δέκα άνδρες και δέκα γυναίκες, άγνωστοι φυσικά μεταξύ τους, θα κερδίσουν από μια πρόσκληση για ένα τραπέζι στο Estate Club στις 12 Φεβρουαρίου, εκεί όπου εμφανίζονται ο Σάκης Ρουβάς και οι Onirama. Από εκεί και πέρα όλα θα... εξελιχθούν από μόνα τους. Αν εξελιχθούν. Όπως κι αν εξελιχθούν. Ο/Η κάθε τυχερός/η, αφού δηλώσει συμμετοχή θα βγαίνει στον αέρα του Ρυθμού 94.9 στις 7 το απόγευμα, στην εκπομπή της Κατερίνας Ζαρίφη και θα δίνει διάφορα αναγνωριστικά στοιχεία για τον εαυτό του, την εμφάνισή του, το χαρακτήρα του και τις προθέσεις του στο συγκεκριμένο πάρτι. Ο διαγωνισμός θα τρέχει μέχρι τις 11 Φεβρουαρίου -ήδη είναι σε εξέλιξη από την Δευτέρα, βγήκαν οι πρώτοι «υποψήφιοι». 

Η ιδέα είναι πολύ έξυπνη και ιντριγκαδόρικη. Για να δούμε, θα λειτουργήσει. Αξίζει και για ρεπορτάζ.
Και στα δικά σας (και μας) οι... λεύτεροι.

πηγή: www.e-tetradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.