Το ντέρμπι δεν θα ξεκινήσει στις 19.30...
Με απρόοπτα φαίνεται πως ξεκινάει το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό, καθώς η σέντρα του ενδέχεται να γίνει με μισή ώρα καθυστέρηση.
Οι Πειραιώτες έφτασαν στο γήπεδο με μεγάλη καθυστέρηση (διαβάστε τον απίθανο λόγο ΕΔΩ) και πιο συγκεκριμένα λίγο μετά τις 18.30 και για αυτό υπάρχουν σκέψεις το ματς να ξεκινήσει στις 20.00.
Από την ΑΕΚ λένε πως υπάρχει σχετικό αίτημα του Ολυμπιακού, το οποίο και εξετάζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.