Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Νικήτρια η ΑΕΚ με 1-0 σε ένα ντέρμπι με ένταση

Του πήρε το αήττητο, τα πήραν με Καλογερόπουλο!









Σε ένα επεισοδιακό ντέρμπι, η ΑΕΚ με γκολ του Βάργκας έσπασε το αήττητο του Ολυμπιακού με 1-0, με τους ερυθρόλευκους να τελειώνουν με 9 και η Ένωση με 10! Πολλές φωνές για Καλογερόπουλο οι φιλοξενούμενοι...

Η ΑΕΚ είναι λοιπόν η μεγάλη νικήτρια του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό χάρη στο γκολ του Βάργκας στο 78`, σε ένα ντέρμπι που θα συζητηθεί τις αποφάσεις του Καλογερόπουλου. Ο ρέφερι της αναμέτρησης στο 47` απέβαλλε με απευθείας κόκκινη τον Μποτία για φάουλ στον Αραβίδη που έβγαινε κατά μέτωπο, με τον Ισπανό να διαμαρτύρεται πως δεν τον βρήκε. Η δεύτερη αποβολή αυτή του Μιλιβόγεβιτς στο 76` δημιούργησε περισσότερο... χαμό, καθώς ο διαιτητής είδε χέρι του Σέρβου στην περιοχη, τον απέβαλε με δεύτερη κίτρινη και παράλληλα έδωσε και πέναλτι από όπου προήλθε το γκολ του Βάργκας, μετά την εκτέλεση του Μπουονανότε στο δοκάρι. Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, ο Ολυμπιακός δεν απειλήθηκε στο κακό πρώτο ημίχρονο από την ΑΕΚ, αντίθετα είχε μια καλή ευκαιρία από τον Ντουρμάζ, ενώ στο δεύτερο μέρος παρότι με 10 άντεξε ως και τη δεύτερη αποβολή. Η ΑΕΚ ρίσκαρε μετά την αποβολή του Μποτία και δικαιώθηκε! Στο διά ταύτα, ο Ολυμπιακός έχασε το αήττητο, γνωρίζοντας την ήττα στην Ελλάδα για πρώτη φορά από πέρυσι τον Απρίλιο!




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/326031/toy-pire-aittito-ta-piran-me-kalogeropoylo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.