Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Μια αγωνιστική και πρόστιμο στον Ολυμπιακό

Μια αγωνιστική και πρόστιμο στον Ολυμπιακό!
Το "Γ.Καραϊσκάκης" θα κλείσει (;) για δεύτερη φορά φέτος, καθώς η Πειθαρχική επιτροπή τιμώρησε τους ερυθρόλευκους με ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων για τα όσα έγιναν στα Περιβόλια!Εφέσιμη η ποινή!

Συνολικά λοιπόν με πρόστιμο 64.000 ευρώ και μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών τιμωρήθηκε από τον αθλητικό δικαστή η ΠΑΕ Ολυμπιακός για όσα έγιναν στα παιχνίδια με Πλατανιά, ΠΑΣ Γιάννινα και ΠΑΟΚ.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/325846/mia-agonistiki-kai-prostimo-ston-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.