Συνολικά λοιπόν με πρόστιμο 64.000 ευρώ και μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών τιμωρήθηκε από τον αθλητικό δικαστή η ΠΑΕ Ολυμπιακός για όσα έγιναν στα παιχνίδια με Πλατανιά, ΠΑΣ Γιάννινα και ΠΑΟΚ.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/325846/mia-agonistiki-kai-prostimo-ston-olympiako
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.