«Είμαστε έτοιμοι να συζητήσουμε με τους αγρότες και τους περιμένουμε να κοιταχτούμε στα μάτια και να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις», ανέφερε, μιλώντας στη Βουλή, ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2133916/katrougkalos-imaste-etimi-na-sizitisoume-me-tous-agrotes

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.