Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Νικητής ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι της αγωνιστικής της Volleyball League


Του έκανε… πλάκα ο Θρύλος!
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και επικράτησε του Φοίνικα Σύρου με 3-0 σετ, ξεκινώντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο στο 2016.
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε το 2016 για τον Ολυμπιακό, αφού στο ντέρμπι της αγωνιστικής επιβλήθηκε εντός έδρας με 3-0 σετ του Φοίνικα Σύρου.

Η ομάδα του Ρομπέρτο Πιάτσα ήταν καλύτερη και στα τρία σετ και με κορυφαίο τον Τσουκ έφτασε στη μεγάλη νίκη, που δίνει στους «ερυθρόλευκους» το προβάδισμα σε περίπτωση που οι δύο ομάδες τερματίσουν ισόβαθμες.

Τα σετ: 25-15, 25-23, 25-19


http://www.redder.gr/sport/voley/50657/tou-ekane-plaka-o-thrylos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.