Αύριο στις 14.00 στην αίθουσα της Γερουσίας στη Βουλή θα συνεδριάσει για πρώτη φορά η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ μετά την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ηγεσία της.
Στην ίδια συνεδρίαση θα εκλεγεί ο νέος Γενικός Γραμματέας της ΚΟ και οι αναπληρωτές του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.