Στην κάμερα της εκπομπής "Happy Day στον Alpha" μίλησε ο Διονύσης Σαββόπουλος λίγο πριν την πρεμιέρα του στο Κύτταρο live, μαζί με την Ελένη Βιτάλη.
«Είναι απαραίτητο κατά τη γνώμη μου να υπάρξει ένα σύμφωνο συμβίωσης ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση... Δεν είναι καλλιτεχνικό αίτημα, είναι πρακτική ανάγκη» είπε ο γνωστός καλλιτέχνης.
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/396839/dionysis-savvopoylos-einai-aparaitito-kata-ti-gnomi-moy-na-yparxei-ena-symfono
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.