Αψηφώντας το κρύο, μικροί και μεγάλοι βρέθηκαν στην Πάρνηθα προκειμένου να παίξουν με το χιόνι και να φτιάξουν χιονάνθρωπους σήμερα, πρώτη ημέρα της νέας χρονιάς.
Περισσότερες σχετικές φωτογραφίες στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2085369/pechnidia-me-to-chioni-stin-parnitha
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.