Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Μπήκαν τα... τρακτέρ στην Καλαμάτα - Συνέχεια με μπλόκο στο Ασπρόχωμα και νέες κινητοποιήσεις (pics)

Μπήκαν τα... τρακτέρ στην Καλαμάτα - Συνέχεια με μπλόκο στο Ασπρόχωμα και νέες κινητοποιήσεις (pics)
Πορεία στο κέντρο της Καλαμάτας αποφάσισαν σήμερα οι αγροτές. 100 και πλέον τρακτέρ κατευθύνθηκαν από το μπλόκο του Ασπροχώματος
προς το κέντρο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας, συνεχίζοντας τον αγώνα τους ενάντια στο Ασφαλιστικό. 
IMG_6531.JPGIMG_6533.JPGIMG_6536.JPG
IMG_6540.JPGIMG_6544.JPGIMG_6548.JPGIMG_6546.JPGIMG_6547.JPGIMG_6549.JPG
πηγή: www.best-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.