Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Το «ερυθρόλευκο» ευχαριστώ σε Διαμαντίδη (pic)



Η αναγνώριση ενός... αιώνιου προς τον μεγάλο αρχηγό του Παναθηναϊκού



Όλοι λίγο-πολύ, γνωρίζουμε πως η φετινή σεζόν, είναι και η τελευταία του Δημήτρη Διαμαντίδη στα παρκέ. Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε, όμως είναι αλήθεια. Πολλοί αισθανθήκαμε την ανάγκη να του πούμε «ευχαριστώ». Αυτό έκανε και ένα φίλος του Ολυμπιακού!
Μετά το ματς λοιπόν, κι ενώ ο Διαμαντίδης κατευθυνόταν προς το πούλμαν των «πρασίνων», κάποιοι φίλοι των Πειραιωτών, ζήτησαν να βγάλουν φωτογραφία μαζί του. Εκείνος, δεν τους χάλασε χατίρι. Ένας εξ' αυτών λοιπόν, μοιράστηκε τη φωτογραφία μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook, θέλοντας να ευχαριστήσει και δημόσια τον «3D». Κάτι που προφανώς σπανίζει στις μέρες μας, αλλά όταν γίνεται είναι άκρως συγκινητικό!

Δείτε τη φωτογραφία:
12606859_10153884126932766_751850412_n

πηγή: www.sportit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.