Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

ΧΟΝΤΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ: «Εγώ έχω περισσότερα ένσημα από τον Μεϊμαράκη»

κυριακος4

Τα σχέδιά του για την «αναβάπτιση» της ΝΔ αποκάλυψε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος παράλληλα, άφησε σαφείς αιχμές κατά του συνυποψηφίου του Βαγέλη Μεϊμαράκη: 
«Αν κερδίσω τις εκλογές, τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας θα φύγουν από τη Λεωφόρο Συγγρού και θα πάνε σε μια λαϊκή περιοχή. Δεν θέλουμε πολυτέλειες, μπορούμε να δουλεύουμε κι από το σπίτι», αποκάλυψε μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.
«Δεν δέχομαι από κανέναν να με αποκαλεί ελιτ. Εάν δει κάποιος τα αποτελέσματα των εκλογών, φαίνεται ποιος έχει πάρει τους περισσότερους σταυρούς… Έχω περισσότερα ένσημα από τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη. Έχω δουλέψει σε σημαντικές εταιρείες διεθνείς και ελληνικές τράπεζες», συμπλήρωσε αναφερόμενος στον συνυποψηφιό του.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.