Τρίωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας μέσα στον μήνα Ιανουάριο, ξεκινώντας από την ερχόμενη Τρίτη 12 του μήνα, αποφάσισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ), αντιδρώντας στις ιδιωτικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ και στην εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.