Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Κλείνουν τα Τέμπη οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι την Τετάρτη...


Στα «στρατηγικής σημασίας» Τέμπη, θα στηθεί το μπλόκο της Συντονιστικής...
Επιτροπής Αγροτών και Κτηνοτρόφων του Ν Λάρισας, από την ερχόμενη Τετάρτη.

Αυτό αποφασίστηκε το Σάββατο το πρωί, στο πλαίσιο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στον Πλατύκαμπο, με την συμμετοχή πλήθους αγροτών.

Την πρόταση για τα Τέμπη-ενώ αρχικά υπήρχε προσανατολισμός και για τον κόμβο Γυρτώνης- έκαναν τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, καθώς όπως ανέφεραν, τα Τέμπη είναι σημείο αναφοράς για την Ελλάδα και βεβαίως για τον Νομό Λάρισας. 

Μαζί δε με άλλα σημεία «στρατηγικής» σημασίας στο άξονα της Εθνικής Οδού, θα αποτελέσουν, κατά τους αγρότες, ισχυρότερο σημείο «πίεσης», στο πλαίσιο του αγώνα που ξεκινούν προκειμένου να ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους.



Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/01/blog-post_760.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.