Με τέρματα των Βάργκας (6') και Μπαρμπόσα (59') η ΑΕΚ νίκησε άνετα με 2-0 τον ΠΑΣ στους Ζωσιμάδες και συνέχισε το νικηφόρο σερί της στη Superleague. Έπιασε πέναλτι ο Ανέστης!
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/321898/pasades-sta-giannina-bargkas-kai-mparmposa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.