Την πρόταση για συγκρότηση οικουμενικής κυβέρνησης τεχνοκρατών και προσωπικοτήτων, χωρίς τη συμμετοχή των Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκου Μητσοτάκη διατύπωσε, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης.
Ο κ.Λεβέντης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 fm» είπε: «Οι αρχηγοί, μιας και είναι αρχηγοί, πρέπει να κάνουν υπέρβαση και να δείξουν γενναιότητα χάριν της χώρας, εφόσον δεν αγαπάνε την καρέκλα πάνω απ’ τη χώρα».
«Συζητώντας με τους ξένους, βλέπω ότι και 153 να πάρει ο Τσίπρας θεωρούν ισχνή την πλειοψηφία και θεωρούν ότι κρέμεται από μία κλωστή», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, σημειώνοντας ότι «αυτοί που βάζουν τα λεφτά τους εδώ, απαιτούν πολιτική σταθερότητα και το ότι επί πέντε χρόνια δεν έχει έρθει κανένας επενδυτής, οφείλεται στο ότι βλέπουν πως τρωγόμαστε και οι μισοί λένε τους άλλους μισούς προδότες».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.