Για τις φήμες που ήθελαν την Ελένη Μενεγάκη να φεύγει από τον Alpha, μετά την επίσκεψη του Δήμου Βερύκιου στην εκπομπή της και την "επίθεση φιλίας" του δημοσιογράφου στην παρουσιάστρια, μίλησαν στην εκπομπή "Happy Day στον Alpha".
Ο Δήμος Βερύκιος αναφέρθηκε σε αυτό το θέμα, λέγοντας «Δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό της Ελένης Μενεγάκη να αποχωρήσει από τον Alpha, ούτε μια στιγμή... Γιατί; Γιατί η Ελένη πέρα από το απίστευτο ταλέντο της είναι επαγγελματίας, ξέρει τι υπάρχει στην αγορά».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/399086/dimos-verykios-den-perase-pote-apo-myalo-tis-elenis-menegaki-na-apohorisei-apo-ton
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.