«Παρών» στις διεργασίες για την ανασύσταση της Κεντροαριστεράς και στις πολιτικές εξελίξεις, δηλώνει ο πρώην πρωθυπουργός και ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου.
«Η συναίνεση απαιτεί ειλικρίνεια. Να λέμε τα σύκα - σύκα και τη σκάφη - σκάφη. Να μιλάμε "ήσυχα και απλά", όπως θα έλεγε ο ποιητής. Να μην κρύβουμε στοιχεία και καταστάσεις. Εγώ απλές αλήθειες είπα. Με παρρησία. Χωρίς αυτή τη βάση, χτίζουμε στην άμμο», αναφέρει ο Γιώργος Παπανδρέου, σε συνέντευξή του στη Real News.
Ο Γιώργος Παπανδρέου διαπιστώνει καχυποψία από κάθε πλευρά για το ενδεχόμενο συνεργασίας της κυβέρνησης και των δυνάμεων της Κεντροαριστεράς.
Μακάρι να βρεθεί , αναφέρει, το πολιτικό θάρρος για μια συμφωνία προγραμματικού χαρακτήρα, με ένα ξεκάθαρο πολιτικό πλαίσιο γιατί αυτό θα αποτελούσε προϋπόθεση για ουσιαστική συνεργασία.
«Εδώ ακόμα και τώρα, πολλοί από τους κυβερνώντες πιστεύουν ότι το πρόβλημα της χώρας ήταν το Μνημόνιο το 2010 και όχι το πελατειακό σύστημα που κορυφώθηκε το 2009, γονάτισε τη χώρα και οδήγησε στο Μνημόνιο.
Αν δεν αναγνωρίζεις το πραγματικό πρόβλημα, πώς είναι δυνατόν να βρεις λύση; Ας μην κοροϊδευόμαστε ακόμη και τώρα», τονίζει ο πρώην πρωθυπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.