Μια ακόμα γκέλα για τον Παναθηναϊκό που δεν σκόραρε στις λίγες ευκαιρίες που έφτιαξε στο παιχνίδι και ο Πανιώνιος πήρε το 0-0 στην κεκλεισμένων των θυρών Λεωφόρο. Στο -4 από την ΑΕΚ η ομάδα του Στραμάτσονι.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/κόλλησε-στο-0-0-με-πανιώνιο-ο-παναθηναϊκ/#more-582556
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.