Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Η ΓΣΕΕ συμμετέχει στο συλλαλητήριο των επιστημονικών φορέων της Πέμπτης

Η ΓΣΕΕ συμμετέχει στο συλλαλητήριο των επιστημονικών φορέων της Πέμπτης
Την συμπαράσταση της στους επιστημονικούς φορείς εκφράζει η ΓΣΕΕ με ανακοίνωση της, στην οποία όπως αναφέρει με δεδομένο το γεγονός ότι η προωθούμενη «ασφαλιστική απορρύθμιση» θίγει πληθώρα κοινωνικών ομάδων, συμπαρατάσσεται στον αγώνα και ενώνει τη φωνή διαμαρτυρίας της μαζί τους, ενόψει και του συλλαλητηρίου που διοργανώνουν την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου.


Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2103321/i-gsee-simmetechi-sto-sillalitirio-ton-epistimonikon-foreon-tis-pemptis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.