Με διευρυμένη πλειοψηφία εγκρίθηκε η υπουργική τροπολογία για την αύξηση των μελών του ΕΣΡ από επτά σε εννέα καθώς εκτός από ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ και το ΠΑΣΟΚ στήριξε την ρύθμιση. Αρνητικά, ψήφισαν ΝΔ, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων ενώ...ΚΚΕ και Χρυσή Αυγή δήλωσαν «παρών».
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/01/165_19.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.