Μια διαφορετική συνέντευξη, στην οποία έδειξε την πιο ευαίσθητη πλευρά του χαρακτήρα της, παραχώρησε η Ντέπυ Γκολεμά στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη, το μεσημέρι της Δευτέρας.
Η ίδια αναφέρθηκε στην καρμική σχέση της με τον επί 20 χρόνια, σύζυγό της, Άρη, ο οποίος "έφυγε" από τη ζωή πριν πέντε χρόνια, ενώ δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυα και την συγκίνησή της μιλώντας για εκείνον.
«Αν δεν παντρευόμουν τον Άρη, δεν θα παντρευόμουν κανέναν»εξομολογήθηκε η γνωστή τηλεκριτικός.
Δείτε το απόσπασμα...
http://www.entertv.gr/article/396349/i-spania-exomologisi-tis-ntepys-gkolema-kai-ta-dakrya-gia-ton-syzygo-tis-den
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.