Χωρίς μετρό θα μείνει σήμερα Δευτέρα η Αθήνα από τις 21:00 έως τη λήξη...
της βάρδιας, λόγω προειδοποιητικής στάσης εργασίας των εργαζομένων στο μέσο, ενάντια στις αποκρατικοποιήσεις.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.nl/2015/12/blog-post_810.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.