Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ...


Χωρίς μετρό θα μείνει σήμερα Δευτέρα η Αθήνα από τις 21:00 έως τη λήξη...
της βάρδιας, λόγω προειδοποιητικής στάσης εργασίας των εργαζομένων στο μέσο, ενάντια στις αποκρατικοποιήσεις.


Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.nl/2015/12/blog-post_810.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.