Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

KKE: Ζητούν την ανοχή του λαού στο σφαγιασμό του

KKE: Ζητούν την ανοχή του λαού στο σφαγιασμό του

«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ο κ. Τσίπρας αποδεικνύονται οι καλύτεροι εκφραστές και υπηρέτες του "συστήματος οικονομικής και πολιτικής εξουσίας", που υποτίθεται τους πολεμά, αφού όλα τα μέτρα που υλοποιούν (ανακεφαλαιοποίηση, πλειστηριασμοί κ.ά.), αλλά και αυτά που σχεδιάζουν, όπως η πλήρης διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης, υπηρετούν τις απαιτήσεις αυτού ακριβώς του συστήματος. Κάνουν με αυτό τον τρόπο τη "βρώμικη δουλειά" που δεν ολοκλήρωσαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ», αναφέρει το ΚΚΕ σε σχόλιό του για την ομιλία του πρωθυπουργού στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ.


Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2049365/kke-zitoun-tin-anochi-tou-laou-sto-sfagiasmo-tou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.