Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Αλλαγμένος, αλλά και με κάποιους... βασικούς στο Αίγιο ο Ολυμπιακός

Αλλαγμένος, αλλά και με κάποιους... βασικούς στο Αίγιο ο Ολυμπιακός
Με το αναμενόμενο ροτέισον να εφαρμόζεται και πάλι, σε λίγο μικρότερο βαθμό απ' ό,τι στο πρώτο ματς του κυπέλλου με τον Πλατανιά, ο Ολυμπιακός ετοιμάζεται για την αυριανή αναμέτρηση στο Αίγιο.

Οι ερυθρόλευκοι μετά την ισοπαλία στην πρώτη αγωνιστική του θεσμού (2-2 με Πλατανιά) θέλουν την νίκη κόντρα στον Παναιγιάλειο για να καθαρίσουν ουσιαστικά με την πρόκριση.
Ο Μάρκο Σίλβα όπως ήταν αναμενόμενο άφησε στην Αθήνα τους Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουί, Σιόβα, Μαζουακού, Μιλιβόγιεβιτς, Φορτούνη, Ιντέγιε από τα βασικά στελέχη της ομάδας, αλλά πήρε μαζί του, τους Ντα Κόστα, Ντομίνγκες, Ντουρμάζ, Σεμπά και Καμπιάσο.  
Το πιθανό σχήμα για να ξεκινήσει αποτελείται από τους Καπίνο, Σαλίνο (εφόσον είναι όλα καλά καθώς στην προπόνηση είχε ένα χτύπημα στο γόνατο και προφυλάχθηκε), Ντα Κόστα, Βούρος, Τσιμίκας, Καμπιάσο, Ζντιέλαρ, Φουστέρ, Ντουρμάζ, Σεμπά και Φινμπόγκασον, ενώ θέση στην ενδεκάδα διεκδικούν και οι Ντομίνγκες, Αυλωνίτης.

Στην προπόνηση ο Μποτία, ενώ και ο Πάρντο έκανε ατομικό στο γήπεδο. Το πρόγραμμά του συνεχίζει ο Ανδρέας Μπουχαλάκης, θεραπεία έκαναν οι Πουλίδο και Χουτεσιώτης.

Αναλυτικά η αποστολή για τον αγώνα με τον Παναιγιάλειο:

Αυλωνίτης, Καμπιάσο, Ντα Κόστα, Ντομίνγκες, Ντουρμάζ, Φινμπόγκασον, Φουστέρ, Γιαννιώτας, Ερνάνι, Καπίνο, Κασάμι, Κατσιμήτρος, Κολοβός, Σαλίνο, Σεμπά, Τσιμίκας, Βούρος, Ζντιέλαρ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.