Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Τηλεοπτική εξέλιξη:Δεν επιστρέφει αυτή τη σεζόν το ''Χ-Factor''-Τι συμβαίνει;


Ως γνωστόν,το X-FACTOR έχει περάσει στα χέρια του ΣΚΑΪ,από όπου αναμενόταν να βγει το 2016.Ωστόσο,από ό,τι φαίνεται ,υπάρχει ένα κώλυμα που οδηγεί σε καθυστέρηση της πρεμιέρας.Όπως ενημερώνει,λοιπόν,το ''Entertv.gr'' και ο δημοσιογράφος Νίκος Γεωργιάδης,η εταιρεία παραγωγής του εν λόγω show ,απαιτεί προετοιμασία 9 μηνών από τη στιγμή που γίνεται η συμφωνία.Έτσι,το ενδεχόμενο να μη δούμε αυτή τη σεζόν το μουσικό αυτό σόου,είναι εξαιρετικά πιθανό...

πηγή: tvnea.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.